Як вибрати хорошу комплексну підтримку веб проектів

Ви хочете максимально використовувати можливості веб-сайту своєї компанії, і ми тут, щоб запропонувати рекомендації по оцінці ваших варіантів і складання плану.

Це вичерпне керівництво по редизайну веб-сайту охоплює всі, що вам потрібно знати про планування проекту, розробці бюджету і виборі постачальника. До Ваших послуг комплексна техпідтримка вебпроєктів за самою вигідною та не дорогою ціною, без накруток та переплат. Ці теми мають вирішальне значення, коли мова йде про те, щоб зробити ваш веб-сайт потужним інструментом для вашого бізнесу.

01 СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Дізнайтеся, як аналізувати свій поточний сайт, щоб ви могли встановити точні базові параметри, визначити, що вам потрібно, і встановити цілі для вимірювання успіху.

02 БЮДЖЕТУВАННЯ САЙТУ

Дізнайтеся, як спланувати витрати на редизайн веб-сайту, і використовуйте нашу порівняльну таблицю, щоб дізнатися більше про плюси і мінуси різних варіантів бюджетування.

03 ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКА

Отримайте наші поради щодо скорочення списку веб-сайтів, з якими ви хочете працювати, а потім скористайтеся нашим контрольним списком, щоб об'єктивно оцінити ваші уподобання.

Ви готові до редизайну сайту, якщо ...

Ваш сайт не працює

Ви незадоволені своєю нинішньою веб-дизайнерською компанією

Вам потрібно більше, ніж шаблон веб-сайту

Ваш сайт застарів

Ваш веб-сайт більше не представляє вашу компанію точно

Ваша цільова аудиторія не відвідує ваш сайт

Ваш сайт не ранжируется в Google, і ви хочете поліпшити пошукову оптимізацію.

Стратегічне планування

Якщо ви витратите час на те, щоб заздалегідь продумати свій проект, це принесе значні стратегічні дивіденди.

ПРОВЕСТИ ЗАГАЛЬНИЙ АУДИТ САЙТУ

Де ти сьогодні?

Всі успішні веб-проекти починаються з оцінки і планування. Хоча редизайн та розробка мають вирішальне значення, справжня робота починається задовго до того, як будуть перероблені макети і переписаний код.

Оцініть свій поточний сайт, щоб з'ясувати, що працює, а що Байдуже 'т. Подумайте про своїх загальних цілях і про те, як новий або поліпшений веб-сайт може допомогти вам досягти цих цілей.

У чому різниця між тим, що робить ваш поточний веб-сайт, і тим, що ви хотіли б зробити на своєму ідеальному веб-сайті? Ви хочете залучити більше потенційних клієнтів? Краще знайти ідеальних клієнтів? Скоротити воронку продажів?

Естетично чи сучасний дизайн вашого сайту? Чи відповідає контент вашої ділової культури і керівним принципам фірмового стилю?

Чи був ваш веб - сайт розроблений з аудиторією «s потреби на увазі? Ваш веб-сайт ефективно передає правильне повідомлення вашої ідеальної аудиторії?

Чи є ваш сайт доставки на вашій аудиторії "очікування s щодо дизайну і функціональності?

На кожній Чи сторінці розміщені чіткі та переконливі заклики до дії?

Якщо у вас є настроюється функціонал, він працює?

Ваш сайт чуйний? Ви створили однакове взаємодія з користувачами мобільних пристроїв і настільних комп'ютерів?

Чи отримує ваша аудиторія найсвіжіші повідомлення? Можливо, реалії вашого бізнесу або маркетингові цілі змінилися з моменту запуску вашого сайту.

Чи є ваш веб-сайт інструментом онлайн-маркетингу та / або механізмом підтримки клієнтів?

Наскільки чітко організований контент? Чи можуть користувачі легко знайти те, що їм потрібно?

Об'єктивний аудит вашого поточного веб-сайту може бути непростим і виснажливим. Це допомагає мати команду, яка не дозволить вам втратити можливості, а також допоможе вам виділитися серед конкурентів.

Похожие страницы